Sider

2011-05-09

Springtime in Bergen

I går ankom vi Bergen. Det ble en utfordrende flytur for meg som ikke er så glad i å fly. Det begynte med at den ene motoren streiket før avgang. Da dette var iraner og vi var i lufta så ble vi møtt av en skremmende dose sommerturbulens. Tross at jeg et par ganger var sikker på at vi skulle havarere så kom vi hos trygt ned.

En skikkelig gladnyhet for meg var at min kollega også ville bli med på ketolysedietten. Det er tross alt morsommere å være to om det!
Det har gått mye bedre enn forventet å spise alle måltider ute, har bare byttet ut poteter og saus med ekstra grønnsaker og smør.
I går kveld koste vi oss på brygga med en flaske tørr hvitvin. Fikk skikkelig sommerfølelse og lengtet hjem...

Lunsjen på universitetet består av smurte rundstykker, så da hadde jeg med mine hjemmelagede knekkebrød. Enkelt og greit :)

Nå blir det en stille kveld på hotellrommet, er på an tidlig i morgen.

Karen









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar