Sider

2011-06-13

Rundstykker- lavkarbo og smertestillende ...

Jeg har tilbragt helgen med å pendle mellom sofan og legevakten. Betendelsen er blitt mindre, men smertene er verre! Forstår ikke hva dette er.. Var på legevakten for 3. Gang i går og hadde med meg min besteste tvillingsøster. Da legen ble fortalt at Tremadol ikke virket smertelindrende ble han noe overrasket og rådløs så det ut til. Heldigvis er min søster vernepleier og kan sitt fag. Så det endte med at jeg fikk det vi i Stavanger kaller "Dale-dop", altså noe skikkelig hard core greier som slo meg helt ut. Hadde fortsatt vondt, men brydde meg ikke og klarte heller ikke prate så mye..
Men i morgen må de finne ut hva det er, kan ikke ha det slik ...

Men rundstykkene.. Her er oppskriften:

4 egg
2/3 boks Cottage cheese
1/2 dl fløte
2 ss oliven olje
20 g solsikkekjerner - malte
10 g sesamfrø
30 g kruskakli
30 g fiberhusk
50 g mandelmel
2 ss bakepulver

1. Sett ovnen på 180'c
2. Bland alt det våte godt.
3. Mal solsikkekjerner og sesamfrø, bland alt det tørre sammen og rør inn i deigen.
La hvile i 10 min.

Rull ut til Ca 11 rundstykker og stek i 25-30 min , nederste rille.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar