Sider

2011-08-19

Stem, stem, stem

Jeg skal prøve meg på noen kjeks senere, tenkte ost, kjeks og vin i helgen. Oppskriften fant jeg på siden til Caroline Berg Eriksen aka fotballfrue .
Så da at hun et nominert til den svenske Blog awards, noe som er ganske så kult!
Så ta en titt på bloggen hennes og stem gjerne på henne om du synes det er fortjent. Det skal i allefall jeg gjøre!

Ellers er jeg faktisk klar for helg, huset er ryddet og klart og blomstene kom en dag tidligere enn planlagt, deilig!

Kommer tilbake med flere oppskrifter snart!

2 kommentarer:

  1. Har fått med meg di beundring av "fotballfrue"
    Mene du det?
    Dama e jo heilt blåst i hue og med et trist syn på såkailt sunnhet.

    SvarSlett
  2. Jeg er fan av god skriftlig evne, gode lavkarbo oppskrifter og motetips. Så ja, jeg mener at jeg liker bloggen til Caroline. Hva som er sunt etter mindre sunt er ikke opp til meg å bedømme, heldigvis!
    Oppskriftene og motetipsene hentet fra den bloggen er knallbra, i alle fall etter min smak. :)

    SvarSlett