Sider

2011-09-01

Jeg kjeder meg..

Så derfor dette innlegget om litt av hvert...
Klokka er 15.09 og jeg ligger fortsatt i senga. Kjeder meg veldig , men orker ikke stå opp. Dessuten er moralen at om man ikke er på jobb så er man sengeliggende. Så her ligger jeg altså å kjeder meg.
Har funnet en kul App i AppStore, et kamera som tar ulike typer bilder ved hjelp av ulike effekter.

Hva er verre enn å kjede seg..? Å måtte høre på besøket mitt snorke. Og det er ikke bare litt og uskyldig, hun snorket så ikke jeg får sovet..! Arrrg!

Ellers har jeg min interesse for klær økt i samsvar med at kiloene har rast av. Tenkte å lage noen innlegg om nettbutikker for oss som bruker over str 40, hva tenker dere om det?

Jeg har funnet meg en yndlings- nettbutikk, men den skal jeg snakke mer om en annen dag.

Her kommer et bildedryss fra the most boring day ever!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar