Sider

2012-01-23

Du you remember that girl?

Hun som flittig laget mat fra bunnen av, som ikke ga etter for impulsive handlinger som fast food og karbohydrater? Jeg hadde helt glemt henne, på samme måte som jeg hadde glemt hvorfor buksene ble trangere. Jeg glemte å veie meg, glemte å tenke på at jeg igjen la på meg. Glemte at det var viktig for meg.. Jeg husket bare å glemme.
 Heldigvis har jeg ei fantastisk og ikke minst ærlig venninne som motiverer meg, både til kostholdsendring og trening. Så nå er jeg tilbake på lavkarbo for fullt. Denne gangen med klare mål og ikke minst en tydelig plan for trening.
Til dere som har savnet oppskrifter, de kommer. Håper dere fortsatt vil lese bloggen, legge igjen kommentarer og be gjerne om hva jeg skal blogge om, enten på bloggen eller via email.

Vi blogges!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar