Sider

2012-02-14

Happy Valentine

Egentlig er jeg ikke fan av denne rosenrøde dagen da kjærligheten skal hylles. Jeg er nok mer for hverdagsromantikk, å vise ved ord og handlinger at vi er glad i og setter pris på hverandre.
Men, det er nå en gang slik at Valentine er kommet for å bli. Og jeg er da ikke dårligere enn at også jeg motvillig lar meg rive med.

Så dagen i dag ble tilbragt med de jeg er aller mest glad i. Først min søster og så min datter og min mann.
Jeg kjøpte tulipaner til mannen min, laget middag og sjokoladejordbær til dessert.
Han hadde skrevet ut bilder av to klokker og jeg fikk velge hvilken jeg vil ha. Ble kjempeglad, klokken jeg valgte var lekker!
Så så vi den romantiske komedien "Love Happens". Anbefaler filmen på det varmeste!
Håper dere har hatt en fin dag dere også?!

Happy Valentine! 
*Verdensbeste*
Ikke helt trygg på dette med å havne på bloggen
Sjokoladetrukkede jordær
Denne blir min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar