Sider

2012-02-10

Helgens planer

Nå har jeg akkurat kommet inn døren hjemme. Dagen i dag startet med 55 minutter trening. Det er så deilig å starte dagen på den måten! Ikke bare får jeg god samvittighet, men en hel masse energi også!
Så var det lunsj med bestisen og hennes fantastiske sønn. Den ungen er avhengighetsskapende, seriøst!
Nå atår husvask på agendaen... Høres kanskje ikke så spennende ut, men det er deilig etterpå. Tenker mannen er fornøyd om han kommer hjem til rent og ryddig hus. Han e foresten hos flinke Kristina for å klippe seg, innlegget om henne kan du lese her. Kanskje jeg får lurt ham til å posere til bloggen?

I morgen blir det bursdagsfeiring..igjen! Denne gangen er det min tur til å feires. Sist helg var det jo min tvillingsøster. En lærer seg slikt når en deler bursdag, hvordan en skal få i pose og sekk. Og min søteste Alina kommer sammen med sin mann helt fra Porsgrunn for å være med på fest. Det er ikke værst altså! Skal prøve å huske å ta bilder i morgen kveld så dere får se alle de flotteste. Tema for festen er "BRILLER", så det kan bli spennende.

Alina og meg i fjor
Ha en finfin fredagskveld folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar