Sider

2012-02-28

Jeg hater snikere!

Jeg sitter hjemme for tredje dagen på rad nå, og holder seriøst på å bli gal! Min datter er syk, hun har nok fått den mye omtalte influensa.
Stakkars liten!

Så, da må jeg få ut litt frustrasjon...
Hva er det med folk og køkultur?? Jeg er faktisk både ærlig og høflig av meg. Noe som innebærer at jeg pent står i kø, samme hvor lang den måtte være. Jeg respekterer andres tid så til de grader at jeg ikke prøver å snike meg frem, selv om jeg ikke er i fare for å bli oppdaget.
Men når gamla med trillebaggen kommer valsende forran meg i køen, ti minutter etter at jeg tok oppstilling..Grrr!
Jeg hater, HATER folk som sniker. Er du viktigere enn meg liksom, er din tid mer verdifull?? Give it up!
Puh! Der var det ute...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar