Sider

2012-03-30

Hva når det ikke er lett lenger...

Har du hatt følelsen av at hele verden er i mot deg? Du sliter øynene opp når klokka ringer og kjenner alle plikter og forventninger tynge deg ned, egentlig føler du bare for å bli liggende i sengen...
Noen dager er bare slik. Kanskje må disse dagene finnes, bare på den måten vil vi kunne gjenkjenne de gode dagene. Dagene når hjertet er for stort til å passe i brystet og energien bobbler.
Jeg vet ikke... Jeg vet bare at jeg ikke lenger vet. At livet og hverdagen som skulle ga vært enkel er blitt komplisert.

Denne bloggen var tenkt som en matblogg, men jeg tror bloggen nå utvikler seg. Den vil bli en blogg om meg, og jeg har ikke tenkt å stoppe den.
Så får dere lese om dere vil.. Akkurat nå eg bloggen min, privat og nødvendig.
Velkommen til min verden...

( bildene er av mopsen til min søster og min datter)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar