Sider

2012-03-01

På vekten, uke 9

Jeg har følt at jeg har stagnert de siste ukene.Var litt redd at mange bursdager og litt for mye vin var skylden i dette. Så da jeg gikk på vekten i morges var jeg mentalt forberedt på å bli skuffet. Men det ble jeg ikke. Siste uken har jeg vært super streng, noe som innebærer ketose. Og det har gitt resultater!


Vekten viser nå totalt - 6,8kg

Vet ikke om jeg har blogget om målet mitt tidligere... Målet er å gå ned ca 23 kg mer enn hva jeg ligger på i dag. 
Jeg har også satt opp delmål, noe som er lurt for ikke å miste motivasjonen helt på tunge dager.
Delmål en er - 4 kg fra i dag 
Og så er det hvert 5.kg som forsvinner. Målet er minimum -10kg innen 4.august.

Det burde være mulig, så jeg heier litt på meg selv og går for det!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar