Sider

2012-03-09

Takk til Lavkarbohuset.no

Lavkarbohuset har uten tvil gjort min hverdag enklere. De fører mye smarte lavkarboløsninger, noe som i alle fall gjør meg glad.
Nå har de fått inn ulike typer knekkebrød ( ferdiglagde) og cookies, ta en titt på nettsiden deres.
Et lite tips til påske, fyll opp med sukkerfritt godteri!

Eneste minuset med lavkarbohuset må være servicen. Da min leveranse manglet et produkt sendte jeg naturligvis en email. Som jeg faktisk ikke fikk svar på...
Men litt senere dukket varen opp i postkassen min, dog uten noen annen forklaring enn adressen min på konvolutten..
Hadde det skadet med en beklagelse??

2 kommentarer:

  1. Hei

    Jeg beklager at du ikke har fått svar på mail, men siden du har fått varen som manglet er jeg egentlig ganske sikker på at jeg har sendt deg et svar.

    Har du sjekket om vi kan ha havnet i spamfilteret ditt?

    Mvh
    Jon Sandem
    Lavkarbohuset Norge

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Dessverre, lå ingen email fra deg i søppelposten heller. Men flott at du la igjen en kommentar. Takk!

    SvarSlett