Sider

2012-04-12

Han duden fra Puls

Først av alt, jeg har byttet beite. Jeg er av lavkarbo og har offisielt begynt på et Grete Roede kurs. Jepp, jeg vet jeg har glorifisert lavkarb i over ett år... Og jeg står for det. Men, jeg trengte noe som kunne kombineres med familielivet i større grad. Pluss en del andre grunner ...

Så i dag dro min tvillingsøster meg med på et foredrag meg Yngvar Andersen. Han der fyren med digg dialekt fra NRKs Puls.
Han snakket om trening og var faktisk både morsom og motiverende.
Her er en kort oppsummering :
- Trening er ikke nødvendigvis gøy, men som mye annet som er bra for oss så er det nødvendig. Det blir bedre!
- sett deg et overkommelig evighetsmål. Et minimum du skal klare til enhver tid. Det kan være en distanse du skal kunne løpe eller antall vekter du skal løfte.
- En bolle krever 3,3 km rask gange før den er forbrent..!

Så her er det ingen unnskyldninger lenger, nå skal joggebuksene på!
Det finnes bare en vei til suksess og det er hardt arbeid!

Så, følg meg på vei til bikinisesongen!

Ps: bloggen skal få seg en makeover i nærmeste fremtid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar