Sider

2012-05-26

Tomatrød og lykkelig!

Dagen i dag har vært super.
Først satt jeg i sola hos besteste Alina og kidsa. Så var vi i Brevik å spiste pizza og is på brygga.
Etter det stakk vi innom min svoger og svigerinne og deres søteste datter som er blitt hele fem år!
Rakk innom på enda et bursdagsbesøk før jeg nå sitter i hagen til Stine.
Her er det så behagelig og rolig, akkurat slik som Stine også er.
Hva er bedre enn å ha så mye å prate om at vi prater i munnen på hverandre. Det ene temaet tar det andre.
Og så har hun den flotteste hagen jeg vet om. Utsikt over Porsgrunnselva, er det ikke flott!

Jeg har fått farge i dag. For meg innebærer det at jeg er tomatrød og har skille. Men, det blir jo litt gyllent etterhvert :)

Ha en fin kveld!

I morgen er det fest og morro på pinsevolley i Porsgrunn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar