Sider

2012-08-27

Hjemme igjen

Så at forrige innlegg publiserte seg lovlig sent. Beklager det!
Men, nå er jeg hjemme igjen. Flyturen med Sky air gikk over all forventning, trodde faktisk ikke jeg skulle dø denne gangen. Som dere kanskje forstår så er jeg den heldige innehaver av flyskrekk.

Det var deilig å komme hjem, hadde savnet mann og barn mer enn jeg trodde.
Her hjemme er det tilbake til hverdagen, med skole og lekser. Ettersom mini er begynt i fjerde kødde er det litt å følge opp.
Hvor ble årene av egentlig?

Tipper det er flere som kjenner på den følelsen. Men det er en sjarm med alt, man må bare nyte mens man kan.

Jeg skal bli flinkere til å blogge nå, har vært sløv de siste månedene. Lover å kjerpe meg!
Og jeg håper dere vil kommentere mer, jeg ser jo at dere er mange som leser bloggen min, så legg igjen noen ord :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar