Sider

2013-01-01

Jeg lover...

Ja, hva lover jeg egentlig? Jeg er egentlig ikke noen fan av nyttårsløfter. Hverdagen er en vell så bra plass å starte om jeg ønsker forandring.
Men dette året gjør jeg unntak! Rett og slett fordi 2012 var ett drittår! Og skal jeg tro alle oppdateringene på facebook så gjaldt ikke det bare for min del...

Så dette blir min måte å passe på at ikke det nye året blir like crapy som det forrige. Og folkens , da snakker vi ikke om å slutte å røyke eller noe slikt altså!

Her er mine gode forsetter for 2013:

* gå ned minimum 20 kg ( jeg trenger ikke ha det dritt å være tykk og jada, vet at det ikke var særlig originalt)
* Treffe venner oftere og mer regelmessig ( jeg forsvinner i tidsklemmen mellom jobb og familie)
* Være sårbar ( denne er med under tvil, her må det øvelse til tror jeg)
* bli mer strukturert ( skal de overstående mestres så er dette et must)

Tenker dette holder jeg, skal tross alt vare et helt år.

Hva med dere , har dere lovt dere selv eller andre noe i det nye året?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar