Sider

2013-03-13

Baksmell ( mobilblogg)

I disse dager begynner vel de fleste å tenke på skatteoppgjøret. Jeg håper som alltid på å få endel tusen igjen.

Men, dette innlegget handler ikke om det årlige skatteoppgjøret.
Jeg satt å kjedet meg en kveld. Logget da på nettet og klikket hjem et par kjoler, et par bukser og en shorts fra asos.com.
Asos.com har et godt utvalg av alle typer klær, både i stil og i størrelser.
Fornøyelsen kom på rett over tusenlappen, noe som var overraskende rimelig og jeg var fornøyd med kuppet jeg trodde jeg hadde gjort.
Etter en liten uke dukket hentelappen opp i postkassen.
Overrasket var jeg over å se at jeg måtte betale nesten 700,- for å få hente ut pakken. Jeg hadde glemt at moms og toll kom utenom prisen jeg betalte for klærne.

Så et lite tips kjære lesere, sjekk ut på forhånd hva du faktisk må betale når du handler i utlandet. Det kan bli dyrere enn du først trodde!

Når det er sakt, klærne er amazing. Sjekk ut bildene under:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar