Sider

2013-03-17

Søndagsmodus

Søndagen blir ofte den dagen da jeg gjør det jeg burde ha fått gjort, men ikke rakk, uken som gikk. Rart egentlig, ettersom jeg jobber medleverturnus så har jeg dagene helt fri når jeg først er hjemme. Men det er rart hvordan timene bare forsvinner og dagene flyr.
Er det bare jeg som har det slik? Får liksom aldri gjort det jeg planlegger..

Dagen i dag gikk til å sove litt ekstra, sover ikke så godt om nettene for tiden. Så ble det noen effektive timer med rydding i kjelleren, nå begynner det å se ut som et hjem også der. Skal vise dere når det er litt mer ferdigstilt.
Søndagsmiddagen ble komler, eller kompe som det heter i andre deler av landet. Jeg elsker det og lager det alt for sjeldent!
Før middag rakk vi en tur i solen. I kjent Stavanger stil blåste det så vi måtte gå krimbøyde, men hva gjør vel det?
Både to- og firbeinte koste seg!

Håper deres søndag har vært fin!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar