Sider

2013-04-18

18 utfordringer

Tenkte jeg skulle kaste meg på en utfordring. Utfordreren er bloggeren Ida Wulff, som driver en av de få bloggene jeg faktisk er fast leser av.
Hun er en stilig og morsom, så sjekk ut bloggen hennes her.

Så til utfordringen:
Hver dag har sin greie, så følg med om du vil vite mer om meg!

♥ day 1: Ditt siste innkjøp
♥ day 2: 10 fakta ingen vet om deg
♥ day 3: Noe eller noen du savner
♥ day 4: Dine 3 yndlingssanger akkurat nå
♥ day 5: En sang som får deg til å gråte
♥ day 6: En ting du aldri kommer til å gjøre
♥ day 7: Favorittmaten din
♥ day 8: Et 3 år gammelt bilde av deg
♥ day 9: Smykkene dine
♥ day 10: Et bilde av deg selv tatt i dag
♥ day 11: Et bilde av håndskriften din
♥ day 12: Mobilen din
♥ day 13: 5 ting du ønsker deg
♥ day 14: Noe du er redd for
♥ day 15: Rommet ditt
♥ day 16: En sang du er skikkelig lei av
♥ day 17: 10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy
♥ day 18: Et bilde av deg selv som barn

Nå er det natta her, i morgen er jeg klar for å vise dere mitt siste innkjøp. Hvor tror du det er fra?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar