Sider

2013-04-14

Party for two ( forsinket innlegg)

Etter å ha spist, trent, slikket sol, spist og så slikket mer sol var det det på tide å sjekke ut hva som befant seg i området her.
Så vi spaserte opp en lang bakke, det var trening nok i seg selv, for så å komme til noe som de her kaller kjøpesenter. Europa het navnet, noe som passet bra ettersom de fleste menyene sto på norsk eller svensk.
Her mistet jeg det.. Hva er greia med å dra på ferie for så å spise snitzel eller fiskeboller?

Vi slo oss ned på den resturanten som så greiest ut og ble møtt av det som må være årets søteste danske dame. Hun var bare høfligheten selv og utrolig koselig!

Så dro vi tilbake på hotellet og så film, eller min mann så film, jeg sovnet etter tyve minutter og sov i en god time. DEN følelsen når jeg våknet med bomull i hodet...
Nå har jeg rigget til party, bare for oss to. Bobler, jordbær og chips, snadder! Viktig å nyte sammen, tjihii.

Håper dere også nyter litt der hjemme?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar