Sider

2013-04-19

Vil du høre en hemmelighet?

Utfordring dag 2, og jeg skal fortelle ti ting om meg selv som du ikke burde vite fra før.
Denne var litt verre altså, er vel ingen som vil høre alt slags greier om meg.
Men, nå får dere litt allikevel..

1. Jeg er avhengig av Pepsi Max. Vet at det ikke er bra og alt sånn, men må ha et glass helst hver dag.

2. Jeg har vannskrekk, men kun i sjø. Er barnslig redd og unngår helst situasjoner som innebærer eksponering.

3. Jeg har konstant prestasjonsangs. Hadde jeg vært 15 år og uten impulskontroll så hadde jeg nektet å utføre noe jeg ikke allerede visste jeg var god i.

4. Jeg elsket skole. I allefall universitetet.

5. Jeg har planer om å ta en mastergrad. Må bare bestemme meg for innen hva først.

6. Jeg lyver ikke. Kan faktisk ikke huske sist jeg med vilje snakket usant. Rett og slett fordi det gnager i meg og ødelegger min egen dag.

7. Jeg har tre tatoveringer. Et kinesisk tegn for beskyttelse på venstre skulder, min datters forbokstaver og fødselsdag på venstre arm og setningen " this too will pass"

8. Jeg snakker og forstår litt tyrkisk. Langt i fra flytende, men jeg klarer gjøre meg forstått.

9. Jeg er halvt skotte. Min far ble født i Skottland og hele min fars familie bor spredt i England.

10. Jeg er gift for andre gang. Første gangen var med min datters far da jeg var nitten år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar