Sider

2013-06-22

Den gode samtalen

Den følelsen når både praten og stillheten går lekende lett. Jeg kan si akkurat hva jeg tenker, uten å bekymre meg for hvordan det forstås eller misforstås. Jeg vet at jeg alltid ønskes det beste, og det går begge veier. Det er trygt og det er solid.

I kveld var jeg på kafé med beste Lillian. Vi har kjent hverandre i tolv år. Mye har skjedd på disse årene, vi har vokst og modnet. Vi har giftet oss og fått barn, vi har lært hverandre å kjenne flere ganger.

Nedre Holmegate i Stavanger er bare den beste plassen å være. De fargerike husene gir meg følelsen av å være i utlandet. Vi drakk hver vår latte på Sjokoladepiken, der er den bare fantastisk god!
I kveld hadde de live musikk og gaten var full av italienere som tilhørte et av de store cruiseskipene som ligger i havnen. 
Idyll, rett og slett! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar