Sider

2013-06-26

Jeg veier meg ikke!

Det er faktisk helt sant! Jeg veier meg ikke regelmessig. Det kan selvfølgelig skje at jeg kontrollveier meg , men det skjer absolutt ikke hver måned.

Jeg ble lei av ekstremdietter som jeg aldri klarte stå i. Lei av å føle meg mislykket, lei av å legge på meg mer enn jeg hadde tatt av.. Rett og slett lei av å ikke lykkes.

Så nå teller jeg ikke kalorier eller karbohydrater, jeg spiser heller det jeg anser som sunt. Jeg holder meg vekke fra brød, pasta, sukker og andre produkter med raske karbohydrater.
Jeg spiser mye grønnsaker, litt frukt og ellers mye rent kjøtt og fisk.
Jeg trener styrke og intervall, jeg går tur og er i bevegelse.
Og når jeg vil så spiser jeg en is :)

Bildet illustrerer før t.v. Og nå t.h.

Bildet t.v. ble tatt nylig, bildet t.h. er ca ro år gammelt.

Bildene viser at noe har fungert, synes du ikke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar