Sider

2014-05-16

Mitt valg

Livet er en rar greie.. Vi tror vi kan planlegge, forsikre oss om hvordan ting skal være og bli. Men, så skjer det ting som gjør at det allikevel ikke går som vi trodde.
Hadde noen fortalt meg at jeg skulle være akkurat her jeg er i dag for bare fem mnd siden så hadde jeg nok ikke trodd på dem.
Ikke at det er tilfeldig hvordan jeg nå har det. Det har krevd mange valg, mye tanker og ikke minst endel samtaler. Og jeg har det så utrolig godt!
Ikke sånn jeg-er-så-forelsket-godt, men mer jeg-er-trygg-og-lykkelig-godt.
Det er utrolig fint å være meg om dagen, jeg har blitt kjent med meg selv på en helt ny måte. 

Jeg vet at ikke alle rundt meg forstår, eller liker mine valg. Jeg vet også hvorfor, jeg vet de er glad i meg.
Alt kan prates om, og det er så utrolig viktig. 
Er det noe jeg har lært så er det at ærlighet og kommunikasjon er nøkkelen til de fleste låste dører.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar