Sider

2011-05-26

Komfyren er vekk..!

Vi kastet både tørketrommel og komfyr i dag, begge var gamle og ingen ville ha dem så da fikk de begge dø i dag. Men, det vi ikke tenkte så nøye gjennom var at vi ikke har kokemuligheter siste døgnet vi bor her.
Ungene jublet over å få frokostblanding til middag, men det er noe verre for min del...
Har jo selvfølgelig kjempelyst på de lavkarbo pølsene som ligger i kjøleskapet... men, men.
Mannen min slutter på jobb nå og er på vei ned til et gatekjøkken for å ta med seg mat hjem. Blir kylling og salat på meg, snadder!

Ellers så vil det nok bli litt labert med blogging og da spesielt oppskrifter de neste to ukene. jeg skal bo hos mine svigerforeldre mens jeg venter på at min datter skal fullføre skolen. Mannen min begynner i ny jobb nå på mandag.
Kan ikke ta meg helt ut på andres kjøkken, men lover å finne på noen spennende oppskrifter så snart jeg får mitt eget igjen,

Kom gjerne med ønsker til oppskrifter, f.eks. snack, kaker, middag eller annet. Så skal jeg bruke ukene til å blogge litt og planlegge mye!

Ser at mange leser bloggen min, men får svært få kommentarer, dette er kjempesynd! Så legg gjerne igjen en kommentar, da hadde jeg blitt glad :)


Karen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar