Sider

2011-05-26

Trening og sånn

Da var dagens økt unnagjort. 25 min kardio og resterende styrke.
De første fem minuttene på stepmaskinen er direkte smertefulle, dette skyldes nok at jeg har betendelse i kroppens ledd. Såkalt fibromyalgi. Men så blir det bedre, heldigvis!
Min sjønne mann kjøpte sportstopp og treningsinglet til meg, det motiverer jo til å trene mer.
Lurer litt på om jeg skal plassere jentene på kidzen og ta en time zumba i kveld, men får se hvor effektiv jeg er med pakkingen.

Vi blogges!

Karen



4 kommentarer:

  1. Flinka :D

    Hihi, MXDC er jo de jeg har skrevet Bacheloroppgaven min for/om :)

    Fantastiske klær!

    SvarSlett
  2. *s* Stilig! Har en sportsbh i sort fra dem, den er fantastisk. Jeg har problemer med å finne noe som støtter nok, men den gjør det!

    Hva skrev du om egentlig? :) Min bachelor var om tilknytningsforstyrrelser, aner meg at dette er noe helt annet ;)

    SvarSlett
  3. Så bra du også er fornøyd med produktene da ;)

    Vi måtte skrive for en norsk bedrift som er i England og tenkte å ekspandere eller vil ekspandere til England for første gang. Så vi har gjort en markedsanalyse av the UK sportswear market og reist rundt på treningssenter for å se om det er interesse for produktene deres og Concept Stores på treningssentrene :) veldig moro og interessant! =)

    Hehe, en anelse annerledes ja :P men høres spennende ut det også! ;)

    SvarSlett
  4. Oi, hørtes jo spennende ut da :)

    SvarSlett