Sider

2013-12-20

Året som har gått

Vi nærmer oss avslutningen på året og begynnelsen på ett nytt. 
Det føles rart at jeg i februar i år skrev et innlegg om hvordan jeg da følte at jeg hadde alt jeg ønsket meg, om hvordan livet da var akkurat slik det skulle være...
Vi teller fortsatt 2013 i litt over en uke til, men personlig er jeg allerede langt inne i det nye året.
Jeg kunne selvfølgelig ha brukt tanker, krefter og ord på å beskrive og reflektere over året som har gått. Men det skal jeg ikke. 
2013 var et godt år, med fine reiser og gode øyeblikk som jeg alltid vil ha med meg.
Men nå fokuserer jeg på 2014. Dette året skal bli mitt år. Tiden hvor jeg reflekterer underveis, året hvor jeg meg og mini i fokus.
Hva som kommer vet jeg ikke nå, men jeg vet at jeg er klar til hva enn det skulle være.
Jeg har en fantastisk familie, gamle og nye venner som er uunværlige og en jobb jeg virkelig trives i. Og med det som base så vet jeg at 2014 vil bli bra!

Men, før vi tar steget inn i det nye året så skal julen nytes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar