Sider

2011-05-07

Hello Kitty kake ( ikke lavkarbo, glutenfri)

Dagen i dag har gått med til å lage kake.
Dette er ikke lavkarbo, men legger den ut allikevel.
Først laget jeg sjokoladekake ( toro langpannekake som er glutenfri) i en 22cm springform. Så delte jeg den i to og fylte den med vaniljekrem. Videre dekket jeg kaken med sjokoladesmørkrem før jeg lot den sette seg i kjøleskapet i Ca en time.
Kaken er dekker med marshmellowfondant ( MMF), pynten er også i MMF.
Det er bare å kjevle ut å dekke kaken.
Så formet jeg kittyen og dekket den også med MMF.
Jernia fører Cacas, de har det meste innen kakedesign.
Her har jeg brukt spiselig spray i babyblå og spiselige tusjer for å pynte.

Hva synes dere, ble den bra?

Å lage kaker er en hobby, jeg kan jo ikke spise dem, men det gjør ikke noe.
Dette er 3.kaken jeg lager, så sånn sett er jeg ganske fornøyd!

Karen













1 kommentar:

  1. Du er sååå flink til å lage kaker altså! Tror du må lære meg litt ;)

    SvarSlett