Sider

2011-06-04

Min favorittblogg

Jeg leser stadig flere og flere blogger. Det er utrolig inspirerende og ikke minst nyttig. De bloggene jeg leser jevnlig ligger helt nederst på hovedsiden. En sunn familie har ufattelig mange gode lavkarbo oppskrifter, Mwinger skriver Om trening og lavkarbo mat og anbefales.

Bloggen jeg leser mest er Carolines blogg : fotballfrue.no
Hun skriver om det meste, har et lett og ledig språk, selvironi og skikkelig peiling på mote, mat og mye, mye annet.
Jeg anbefaler dere å ta en titt på hennes blogg , i tillegg til de andre jeg nevnte over!

Her i Arendal er sommeren kommet, skikkelig varmt og ikke en sky på himmelen, deilig.

Ellers så vil jeg minne om tilbudet ekslusivt for mine lesere, se innlegget " en utrolig dyktig fotograf".
Og... Legg gjerne igjen en kommentar til meg, ris, ros eller bare en hilsen :)

Nå skal jeg ha pause og nyte to timer med dansk krim. Jeg har lest de to første bøkene om avdeling Q, og holder nå på med den siste.

-Karen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar