Sider

2012-02-29

Lunsj: pasta ala lavkarb

Jeg må innrømme at jeg var ganske skeptisk der jeg sto og ventet i 18 min på at lavkarbopastaen skulle koke seg ferdig. Den gråbrune fargen tiltalte ikke meg i alle fall. Ikke ble pastaskruene særlig mye større under kokingen heller. Skeptisk!!!
Etter 18 min måtte jeg jo ta opp en pastaskrue og kjenne om den var ferdig ( noe som var umulig å oppdage ved å se på maten), og det var det!!!
WOW, dette smakte jo godt!!
Det ser trist og kjedelig ut, men ikke la deg lure!
Lavkarbopastaen ( ferdigkjøpt) smakte vanlig, grov pasta. Kanskje litt tørrere, men med en god saus til så tviler jeg på at dere merker det.

Pastaen er utrolig mektig, jeg kokte opp to små hender med pasta og det er nok til to måltider.
Koster rundt 50- lappen for en pakke med ca 250g .
Og inneholder bare 5 g karb pr. Porsjon ( 50g).

Løp og kjøp, Enten på Life eller på nettet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar