Sider

2012-03-31

Et forbilde...

Jeg elsker fredagskvelden på Tv2. Da er det gullrekka med det ene gode programmet etter det andre!
I går var jeg litt ekstra spent når Senkveld startet.
Selveste Caroline Berg Eriksen (fotballfrue.no) var en av kveldens gjester på showet.
Jeg har selv fulgt bloggen hennes i ca et år og ikke minst har jeg latt meg imponere av hennes drivkraft og engasjement.
Til tider har jeg måttet forsvare at jeg liker denne damen, noe som er helt absurd!
Caroline har ca 90000 lesere, per dag! Da sier det seg selv at hun gjør noe riktig.
Hun er rett og slett en kjent person... Og jada, da skal man etter god norsk jantelov måtte tåle kritikk. Men hva skjer når vi glemmer mennesket bak det kjente fjeset?
Tror vi virkelig at bloggen er en identisk gjenspeiling av bloggeren, at alle tanker å følelse uselektivt vil blogges til verdens odel og eie...
Hva sier det om oss, når vi lar det være lov å angripe et annet menneske der det er mest sårbart, personlighet og kropp.
Så kan noen si at det handlet om misunnelse, sjalusi rett og slett.
En ting har jeg forstått i løpet av året jeg har lest fotballfrues blogg, hun har jobbet, og jobber knallhardt for det hun har oppnådd. Hun har ambisjoner og en vilje til å gjennomføre det!
Så til dere som føler for å kritisere, som så gjerne vil gi et skår i gleden: hva gjør dere for å påvirke deres egne liv?

Jeg er imponert Caroline! Jeg skulle gjerne hatt litt mer av ditt driv, din kreativitet! Så da lar jeg meg inspirere istedet, og fasinere av det du får til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar