Sider

2012-04-05

Me, myself and I

Våknet med en unge og to mops i sengen i dag tidlig. Snudde ryggen til alle tre, lukket øynene og ville bare sove videre... Men har du noen gang delt seng med en mops, for ikke å snakke om to? De SNORKER..!
Og da snakker jeg ikke søte, små og koselige snøft. Neida, skikkelige mannesnork!
Så etter å ha vridd meg i alle retninger måtte jeg gi opp søvnen.
Så etter en runde med kiling ( jentungen) og slikking ( mops 1 og 2) krabbet jeg ut av senga og tok fatt på dagen.

Det deilige med ferie er at jeg ikke trenger stresse med noe. Bare huset er noenlunde ryddig og rent så holder det for min del.
Etterhvert kom to av mine venninner og deres barn på besøk. Koste oss med taco og skravling.
Klokken ble ni før jenten min kom seg i seng og da kjentes det deilig å bare være meg!
Jeg er super glad i både venner og familie , og hadde ikke byttet noen av dem.. Men det er så sjeldent jeg er alene, og har tid til bare meg. Ligger flat på sofan og ser på søppeltv, spiller drawsome og mobilblogger. Digg!

I morgen er det en ny dag, og jeg gleder meg. Har finfine planer i godt selskap!

Fortsatt god påske til dere alle der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar