Sider

2012-07-03

Jeg slutter!

Jeg har i mange år tenkt på å slutte å røyke, men uten at motivasjonen har vært tilstede.
Men her sitter jeg og har i skrivende stund vært røykfri i 3 dager! Det høres kanskje ikke så mye ut for deg, men personlig er det rekord!

Det som gjorde utslaget var et veddemål som ble inngått noen sene nattetimer. Og om jeg røyker nå så vil det koste meg 1000,-
Så jeg tenker på det når fristelsen blir stor, den ene røyken kostet meg faktisk tusen spenn!

Så kryss fingrene for meg folkens, dette skal jeg få til!

For å få tiden til å gå så baker jeg, til familie og venners store glede!

1 kommentar:

  1. JA! Heiaheiaheia. Nå er du over kneika. De 3 første dagene er fæle, etter det er det mest psykisk (fikleuvane) som gjelder. Da jeg sluttet, vasket jeg da jeg fikk lyst på røyk, gjett om det var rent her da... :) Massemasse lykke til, dette klarer du.

    SvarSlett