Sider

2012-07-22

Langesund

Livet er det som skjer mens vi er opptatt med å planlegge det... Disse ordene har noe for seg.
Hvor mange av oss venter ikke på noe; på at barna bare skal bli litt eldre, litt mer selvstendige, så litt mindre selvstendige. På at ynslingsbuksa skal passe igjen, på at kjæresten skal innrette seg, og så at han skal elske deg på en litt annerledes måte.
Og mens vi ventet på å bli lykkelige så gikk årene. Jeg ble i alle fall voksen, årene jeg trodde skulle vare evig er over.
Men, jeg øver meg på å nyte øyeblikkene. Å sette pris på og ta vare på det jeg nå har, uten å vente på det som måtte komme rundt neste sving.

Her om dagen var jeg sammen med besteste Alina igjen. Ei venninne til var med og vi var på hotellet i Langesund å spiste lunsj.
Anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar