Sider

2013-01-26

Et litt rart syn på service

Kvelden i går var magisk på så mange måter.
Vi bodde som sagt på Rica Park Stavanger, det kommer eget innlegg om det i morgen. Servicen, rommet, ja alt var rett og slett perfekt!

Utpå kvelden dro vi til restaurant Mexico, hvor vi hadde bestilt bord. Der ble vi møtt av ei smilende servitør. Maten og drinkene var gode og det var kort ventetid. Anbefales!

Så dro vi innom Garman. Dette utesteder har livemusikk. Klientellet er fra 25+,og det er alltid god stemning.

Ettersom vi var klare for litt mer morro dro vi så videre til Alf&Werner. Denne nattklubben har et kult konsept som består av tre etasjer. Du kan velge mellom livemusikk, disco, lounge og bar. En plass der de fleste vil finne noe de liker.
Det gjorde i allefall vi, helt til BARTENDEREN kalte meg en tispe og min venn dickhead...

For å ta episoden fra begynnelsen av..
Min venninne bestiller seg en vodka/battery. Vi oppdager at han gir henne redbull/ vodka istedet. Ettersom min venninne ikke tåler redbull ( da ville resten av kvelden vært på sykehus) ga hun beskjed om dette og ba om å få battery.
Da får hun i retur en gretten bartender som kjefter henne ut. Hun skulle ikke komme i hans bar med en "attitude", hvem trodde hun at hun var..
Jeg tenker at han har misforstått noe her og prøver å forklare ham at vi ikke gjør oss vanskelige , men blir avbrutt av ham med et "jeg prater f*** ikke til deg tispe".
Min venninnes mann kommer til, men nå har bartenderen hisset seg enda mer opp, over hva er fortsatt et mysterie.
Han forlater baren for å be vaktene kaste oss ut.
På dette tidspunktet var vi lettere forvirret over situasjonen.
Vaktene kom til, vi forklarte situasjonen og der skjedde ikke noe mer.
Etter en stund flyttet vi oss en etg opp, der fikk vi besøk av daglig leder som kom for å bøte på skaden hans bartender hadde skapt.
Han beklaget på bartenderens vegne, pratet en masse om at en ansatt ikke representerte hele bedriften og at det ville bli konsekvenser.
Bartenderen selv nektet å beklage seg!

For min del var dette en kraftig ripe i Alf&Werners lakk, hva synes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar