Sider

2013-03-30

Alt må med!

Nå er det under en uke til avreise. Jeg kan nesten ikke se for meg hvordan det føles med plussgrader og sandaler.
Hadde vi sommer i fjor i det hele tatt? Jeg husker i allefall ikke følelsen!

Ettersom jeg skal på jobb fra mandag til torsdag og vi drar på fredag må det pakkes nå.
Jeg har allerede pakket en gang. Er det bare meg som ikke kan pakke fornuftig? Jeg tar med meg alt for mye klær. Tror jeg er oppe i ni kjoler med tilhørende smykker, øredobber, vesker og sko.
Er sikkert passert overvekt før jeg ankommer flyplassen!
Må pakke om igjen i morgen, tenker det kan være lurt å ha litt plass til eventuelle shoppingskatter også.
Er det noe å handle på Gran Canaria?

Nå er det film og sofa for min del, minime er i seng og huset er stille.

Håper dere har en fin lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar