Sider

2013-05-24

Hjelp meg å komme igang

Jeg er motivert for å endre livsstil nå. Sikkert fordi solen skinner og sommeren er rett rundt hjørnet. 
Jeg er lei av å ikke være den klesstørrelsen jeg ønsker, lei av å tenke at "i morgen begynner jeg".
Så nå er jeg klar!

For å gjøre det hele lettere har jeg lastet ned en genial App. Den gir meg et treningsprogram som motiverer og utfordrer.

RYP heter den. Her får jeg et styrkeprogram tilpasset meg. Det fungerer slik at jeg først tester min egen styrke og så vil programmet tilpasses etter det.
Programmet har også fokus på kardio. Og for meg som foreløpig ikke er bestevenn med mølla så er intervaller genialt.
Om du ikke er helt trygg på de ulike øvelsene så ikke fortvil! RYP har demonstrasjonsvideoer og forklaringer, så dette kan alle forstå og få til!

Så nå gjenstår det bare å komme igang, åh som jeg gleder meg!

Hva er ditt mål for sommeren?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar