Sider

2013-06-20

God morgen Norge!

Etter å ha vært i jegharblitttanterus i flere dager var det endelig på tide med litt trening igjen. 
Ble intervall og styrke på ben i dag. Vanligvis trener jeg ikke styrke samtidig med intervall, men følte jeg hadde noen treningsfri dager å gjøre opp for i dag.

Jeg var faktisk så gåen etter endt økt at jeg hadde store problemer med å gå meg trappene fra Elixia. Hvilken idiot syntes det var lurt å legge et treningssenter i 3. Etg??
Eller kanskje det bare er jeg som er i litt under gjennomsnittet form? Næh...

Etter trening var jeg så fornøyd at jeg måtte ha meg en smoothie og en kaffe i sola, så ikke det bare sykt digg ut?

Nå er det snart helg og jeg er å finne på Selected på Tastasenteret på lørdag, kom innom da vel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar