Sider

2013-06-23

Krabbe og kos

Tro det eller ei, men vi har ingen tradisjon knyttet opp til st.hans. Litt usikker på hvordan det ble slik, men tror det henger sammen med at jeg har jobbet denne dagen og mye dårlig vær. 
Ungene var fasinert av bålet

Så dette året bestemte vi oss for å slå til, vi ville at jentene skulle få se et skikkelig bål og kjenne lukten av svidde pølser.
Vi var fire generasjoner samlet i kveld

Her i Stavanger brennes det et bål for hvert nabolag, så vi hadde mye å velge i. Etter litt frem og tilbake endte vi på Røyneberg, i Sola kommune. Her hadde velforeningen disket opp med live musikk, leker for barna og kiosk i regi 5. Klasse på tilhørende skole.
For et initiativ! 
Min fantastiske mor og hennes kjærest

Om du er fan av danseband så kan du angre på at du ikke var akkurat her i kveld!
Verdens beste mor og min nydelige datter

Mitt nydelige bonusbarn
Ungene elsket det, besteforeldre og oldemor koste seg og vi foreldre var fornøyde! 
Ungene fikk flotte premier

Min gode venninne Cecilie t.v og Tove t.h

Snapchat tatt av min datter, var jeg ikke fin?
Å fange krabber var gøy 


Hvordan var din kveld?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar