Sider

2013-06-25

Tror jeg må spy!

Neida, jeg er heldigvis ikke syk. Har trent og er i så dårlig form at kroppen faktisk har trøbbel med å holde på middagen etter en dobbeløkt. Fordi jeg er på jobb og har en noe annerledes dagsplan frem til torsdag valgte jeg å gjennomføre både intervall og styrke i kveld.
Deilig nå etterpå, men føler som sagt at jeg må kaste opp. 
Er det bare jeg som har det slik?

Hvor kommer den plutselige motivasjonen fra?
Jo, den kommer selvfølgelig mye fra meg. Fra år med overvekt og tanker om at jeg skal begynne i morgen, men i morgen kom jo aldri på et passende tidspunkt.

Men det som utløste livsstilsendringen var spreke og sprudlende Trine Grung.

Bloggen hennes finner du på www.trinegrung.no

(Jeg klarer dessverre ikke linke direkte for øyeblikket )

Der kan du følge hennes vei mot sommerkroppen 2013. Det ville ikke overraske meg om også du blir inspirert!

Har du satt deg noen treningsmål?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar