Sider

2013-09-27

Salg, bare til deg!


                                                                                                                           annonse for Nelly.com





denne er fin til både hverdag og fest

Flere av kjolene mine er klikket hjem fra Nelly.com. Jeg er som kjent hektet på shopping, og liker roen det gir å kunne handle på nett.
Nelly leverer raskt og jeg er svært fornøyd med kundeservicen deres.

Nå får alle mine lesere 15% rabatt på alt dere handler hos Nelly.com. Alt du trenger gjøre er å bruke rabattkoden SHOP15 når du kommer til kassen.

Men ikke nøl, tilbudet gjelder KUN i dag!

En av mine favoritter, det er så deilig å pakke seg inn i noe tykt når høsten setter inn


Selv om høstmørket er her liker jeg friske farger





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar