Sider

2015-07-21

Er det lov å melde pass?

Har du noen gang vært så fysisk og mentalt sliten at duvehentlig ikke klarer tenke en annen tanke enn "nå orker jeg ikke mer"?
Det føles som om kroppen jobber mot meg hvert minutt. Jeg har hyppige kynnere, vondt i ryggen. Beina er hovne og har jevnlig krymper i leggene. 
Det er nesten umulig å lukke hendene pga vann i kroppen og da har jeg ikke engang nevnt bekkenløsning og nedpress( google it ).,,
Jeg vil helst bare legge meg ned en plass, hvor som helst og gråte. Alt føles som ett slit. Jeg føler meg stor og ekkel, og det tar vekk noe av gleden.

Klart jeg gleder meg til å treffe jenta vår, det må ikke misforstås! Det er bare så mye annet som tar opp plassen i hodet mitt.
Kjenner at det er godt å vite at det ikke er så lenge igjen nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar