Sider

2011-05-20

Jonas B Gundersen, fantastisk kafé !

Lille Porsgrunn kan ikke sammenlignes med mitt hjertes by Stavanger. Men tross dette så har faktisk Porsgrunn sin småbysjarm. De har utestedet Park, hvor du kan velge blandt pub i 1.etg, disco eller pianobar i 2. Etg. Er du mer av dem som liker det roligere og litt mer fancy så anbefaler jeg kafé Osebro i enden av storgata. Men, mitt stamsted på dagtid er Jonas B Gundersen. De har god mat, salater for oss på lavkarbo og en intim og trivelig atmosfære. Servicen er upåklagelig og prisene helt greie.
I dag er jeg på lunsj med verdens beste. Hun som alltid er positiv, sprudlende og direkte! Hva mer kan en ønske av sine venner?
Med årene har jeg forstått hva som er viktig for meg. Det er ikke hvor mye mine venner tjener, hva de jobber med eller hvordan de ser ut. Det handler for meg om hvordan de behandler meg, og resten av verden. At de er ærlige og til å stole på og at de styrker meg og vil meg godt.
Venner er den familien du velger selv!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar