Sider

2012-01-27

Krampeaktig bra!

Nå er jeg godt igang med lavkarbolivet igjen, og jeg nyter det. Eneste jeg virkelig ikke nyter er når krampen tar meg, bokstavelig talt.
Av en eller annen idiotisk grunn hadde jeg trodd at jeg skulle slippe unna det denne gangen... Tåpelig!
Krampene skyldes nok kostholdet og kan enkelt reduseres ved tilførsel av magnesium. Magnesium får du kjøpt  HER .



Anbefaler dere å begynne med magnesium fra første dagen, det er ikke særlig motiverende å våkne av at jeg står på gulvet med kramper i begge leggene. Men for et syn det må være!!



annonsebasert


4 kommentarer:

  1. Kanskje det bare er kroppen din som forteller deg at det ikke er så lurt med lavkarbo?

    SvarSlett
  2. Jeg er ingen lege, så det kan jo selvfølgelig være tilfelle. Men min teori er at kroppen min trenger magnesium, noe som anbefales å tilføre kroppen når jeg følger et lavkarbokosthold.
    Når kroppen min tilføres magnesium så forsvinner krampene, heldigvis :)

    SvarSlett
  3. Så... du tar magnesiumtilskudd fordi du fucker opp kroppen med fett, fett og atter fett?
    Hva med og heller lære hva et SUNT og variert kosthold betyr istedet for og helle i deg baconfett og fløte i den tro at det er sunt?
    Grønnsaker?
    Vitaminer og næringsstoffer?
    Tette blodårer og skyhøyt kolesterol?
    Tenkt på det noen gang?

    SvarSlett
  4. Takk for omtanken Anonym! Om du ønsker mer informasjon om lavkarbo vil jeg anbefale deg å gå inn på lavkarbo.no, der vil de også kunne avkrefte og bekrefte fordommer på en måte jeg dessverre ikke har tid eller lyst til.
    I mitt tilfelle har jeg faktisk tenkt nøye gjennom mitt valg av kosthold, og jeg er fortsatt enig med meg selv :)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett