Sider

2012-01-25

Trening, endelig skikkelig igang

Jepp, dere leste riktig. Jeg har de siste to månedene trent regelmessig. Og det er jo ingen god grunn til å redusere treningen selv om jeg er tilbake på lavkarbo.
Jeg vet hvor vanskelig det kan være å hente frem motivasjonen, så her kommer mine treningstips:


* Finn deg en treningspartner, det er vanskeligere å bryte treningsavtalene da
* Finn en treningsform du liker
* lag det mål og delmål, disse bør være oppnåelige
* Finn noe som motiverer det, og belønn deg selv

Jeg trener sammen med to gode venninner. Vi har satt oss som mål å trene minimum tre ganger i uken. Om vi dropper dette, uten en god grunn så må vi legge 100,- i en pott som et slags straffegebyr. Denne potten skal vi felles bruke (på noe annet enn mat). Vi veksler mellom å trene styrke og gå på ulike kondisjonstimer.
Mine delmål er vektreduksjon, men i dag belønnet jeg meg med en ny treningsbukse. Det er jo alltid mye morsommere å trene om utstyret er på plass.

Buksa kostet 599,- og kjøpes på Elixia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar