Sider

2012-01-29

Lavkarbofrokost, nam!

Et av problemene med lavkarbo for min del er at jeg blir veldig matlei. Ikke nødvendigvis av å lage maten, men av å spise den.
Min teori er at dette skyldes at jeg svært sjelden er sulten i ketose, og at blodsukkeret er stabilt.
Så da blir utfordringen min å faktisk lage noe godt, hvis ikke ender jeg opp med egg og salat til hvert måltid.
Må sette meg ned å hente litt inspirasjon fra andre snart.
Årets bok for meg blir Caroline Berg Eriksens bok somm kommer ut til våren. Vet via bloggen hennes at den vil være full av LCHF oppskrifter. Caroline er ildsjelen bak www.fotballfrue.no. Bloggen er en av Norges mest leste, og med god grunn.

Frokosten min i dag besto av egg, avakado, majones, spekeskinke og cheddar stekt på pannen og litt sukkererter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar