Sider

2012-02-07

Venke`s hårdesign, Amfi Madla

Jeg har blitt hårfin! Takk til Kristina som er lærling hos Venke`s hårdesign på Amfi Madla. Hun er kjempeflink, og ikke minst utrolig søt og hyggelig. Personlig synes jeg det er viktig når man sitter i frisørstolen i så mange timer.
Jeg ble kjempefornøyd med fargene hun valgte til meg!
Vil du ha en time hos Kristina så er det bare å bestille, og det beste er at du da bare betaler lærlingpris. Hun er som sagt veldig flink, og i tillegg så passer Lillian på at alt blir perfekt. Lillian er min fantastiske og ikke minst dyktige frisørvenninne. Har du frisørskrekk så kan jeg trygt anbefale deg å bestille en time hos henne, da er du garantert i trygge og gode hender!

Venter spent på at fargene skal virke
jeg er så fornøyd!
Før bilde, litt vanskelig å se forskjellen ettersom bildene er tatt med mobilen
 
Flinke Christina!

 Venkes Hårdesign

Amfi Madla
4042 Hafrsfjord

Telefon: 51 54 84 30


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar