Sider

2012-04-13

Hva er perfekt..?

Avisene skriver hva jeg bør og ikke bør spise. I dag er det bra for helsa, i morgen er det fy-fy!
Tv og filmbransjen forteller meg at min kropp ikke er støpt i riktig form. Og om jeg et øyeblikk skulle tenke at jeg egentlig er ganske normal så knuser moteindustrien den tanken like fort som du kan si " benrangel på catwalk".

Så hva er perfekt egentlig? Hvem har rett til å sette standaren..

Jeg tenker at jeg skal trives med meg selv. For meg innebærer det at jeg vil ned i vekt. Jeg vil kjøpe og passe de klærne jeg ønsker, jeg vil leve lenge og være frisk. Ikke minst vil jeg ha overskudd og energi til å møte hverdagen.

Så kjære medsøstre, dere som ser i speilet og ikke er fornøyd. Husk at speil ikke reflekterer hvem du er, men hvordan du ser ut. Det misser ut holdninger, verdier og egenskaper.

Og best av alt, det er sunt å trene, det er godt for kroppen å spise sunt og riktig.
Hva som er riktig for DEG, det må du finne ut.

Lykke til, og husk at du, som datter, søster, mor, kone eller venninne betyr alt for noen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar