Sider

2012-05-11

Pakke i posten!

Jeg fikk pakke fra Buzzador i posten i dag. Kjempegøy!
Å være en buzzador innebærer at jeg skal fortelle venner og bekjente om ulike produkter og deres egenskaper. Jeg skal så blogge ærlig om mine erfaringer og synspunkter.

Denne ganger fikk jeg tilsendt seks ulike produkter fra Santa Maria. De lanserer en ty serie av ulike Tex Mex Tapas produkter.

Det passet jo kjempebra, for i morgen skal jeg i dobbel 30 årsdag. Tenker gjestene blir glade for å få smake på tapas :)

Følg med, jeg legger ut oppskrifter, bilder og hva jeg synes etterhvert!

Dette innlegget er i samarbeid med Buzzador. Vil du bli en buzzer så klikk deg inn på linken øverst på hovedsiden. Da kan også du få muligheten til å si hva du synes om ulike produkter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar