Sider

2012-05-10

Vippelim fra heaven!

Jeg er stor fan av falske vipper. Dog til fest og kveldsbruk.
Har testet ut ulike vipper og ikke minst ulike typer vippelim.

De jeg kjøpte på vita, cubus og kappahl er ok. De bøyer seg lett og holder seg ikke ved flere gangers bruk. Men med rett lim vil de fungere greit om du har et stramt budsjett.

H&M sine vipper er håpløse etter min smak. De er stive og vanskelige å legge på. Jeg var heller ikke særlig fornøyd med resultatet.

Aller best er vipper fra MAC. De er tette, holder lenge og er enkle å legge på! Peisen er heller ikke skremmende!

Duo vippelim er etter min smak den beste. Den er drøy og med skrukork. Når limet tørker blir konsistensen som myk silikon som ikke viser. Dette gjør at du skånsomt kan fjerne vipper uten å skade dine egne vipper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar