Sider

2012-11-20

What to give..?



Det nærmer seg jul med stormskritt. Tenk, det er bare en måned og fire dager igjen!
Julen brunger med seg så urtolig mye koselig, i allefall synes jeg det.
Familiesamvær, god mat og fellesskap, for ikke å snakke om alle gavene. Jeg liker gaver, punktum. Både å gi og å få. Er klar over at julen handler om mye mer ennn bare gaver, men jeg liker det i allefall.

Så, hva skal du gi bort dette året?

Her kommer noen tips, jeg håper du blir inspirert!
Kjøkkenkniv i serien Functional Form. Funktional Form er Fiskars populæreste serie. Tanken bak designen bygger på daglig bruk i kjøkkenet med spesiell fokus på ergonomi, funksjonalitet og sikkerhet.Serien har nå 40% avslag om du kjøper den her.

 
Denne lukter magisk og jeg snakker av erfaring. Hva med å imponere det maskuline innslaget i familien med denne gaven under treet? Kjøpes her.


Dette praktiske cupcake/muffinhjernet ønsker jeg med til jul. Enkelt, uten søl og ikke minst veldig søtt. Finnes også i rosa. Kjøper du nå får du det på tilbud. Kjøpes her.

 Eye Quartet Mineral Palette

Eye Quartet Mineral Palette er mineraløyenskygger i palett fra Clarins med fire ulike nyanser. En liten og praktisk palett som inneholder to basefarger, en eyeliner-skygge og en highlighter-skygge. De fargeskimrende øyenskyggene kan blandes på mangge forskjellige måter og påføres fuktet med vann for et mer intensivt resultat. Eye Quartet Mineral Palette finnes i seks herlige fargekombinasjoner. Kjøpes her.

Håper dette hjalp, god shopping!



Innlegget er reklamebasert


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar